Teenage angst

Albert Einstein is vandaag jarig, en die vaststelling deed uw blogger er zich opeens aan herinneren dat hijzelf ook binnen luttele dagen al 20 wordt. Tram twee komt voorbij, en veel zin heb ik er precies niet in, het lijkt mij dat je op je twintigste opeens serieus moet zijn en misschien eens met je leven beginnen. Tijdens je twintiger jaren wordt er toch van je verwacht dat je je settlet en een gezinnetje sticht of op ze’n minst met iemand gaat samen wonen. Maar wil uw blogger dat wel?bumptop Nee dat wil hij niet, uw blogger wil terug zestien zijn toen je nog onbezorgd guitenstreken kon uithalen en dat iedereen je misstappen nog kon bedekken met de mantel van onverantwoordelijkheid en onvolwassenheid. Moest ik het nu proberen zouden sommige mensen nogal lachen. Of misschien wilt uw blogger wel teruggaan naar het gezegende jaar 1987 waarin deze onverlaat geboren werd. Wat is dat trouwens de laatste tijd met de jaren tachtig revival, opeens beginnen mensen erover te zingen, asfaltkonijn hield een paar weken geleden een week van de eighties en nu las ik daarnet in Focus Knack ook al dat de nieuwste film van

felix van groeningen ,bekend van steve+sky, ook al over de eighties inclusief BA barracus , en bovenal niet te vergeten( wat dat bijna in elk overzicht over de jaren tachtig gedaan wordt) de Thunderbirds!

Maar tijd valt blijkbaar niet te stoppen en iedereen is een verbruiker van dit medium dus zal ik er mij maar bij neerleggen, binnen 2 weken word ik 20.

~ door hoofdtelefoon op maart 14, 2007.

Geef een reactie

 
