Dag van de …

Het is vandaag zowel dag van de slaap als internationale dag tegen rassendiscriminatie en dag van het syndroom van down. Ik vertelde dit laatste tegen iemand daarnet en deze antwoordde doodleuk, het is vandaag dus mongooltjesdag, dat ze die nu ook al moeten vieren seg.

Ik heb hem eens vies bekeken maar ergens had hij in het algemeen wel gelijk over dat vieren, ik bedoel hiermee dan , is er wel een dag voor alles nodig, zou het niet beter zijn in plaats van 1 dag speciaal aandacht aan een bepaald probleem te geven er een heel jaar beetje bij beetje voor zorgen dat dit stilletjesaan opgelost geraakt? Trouwens , dag van de slaap of niet , ik moest er vanmorgen toch om half zeven uit om op tijd op school te staan. Zelfs als ik dus om elf uur ging slapen kwam ik nog niet aan mijn acht uren slaap per dag. Ze zouden dus eerst al moeten beginnen met de mensen wat minder onder druk te zetten .Ik had gisteren al les tot 6 uur , dit betekent om zeven uur thuis, 1 uurtje eten en rusten, nog een uur en half voor school werken een labo voorbereiden en dan zou er nog een miserabel uurtje vrije tijd overblijven om mij te ontspannen. Nee , ik plijt voor het minder onder (werk)druk zetten van iedereen, daar zullen zowel slapelozen als rassen die gediscrimineerd worden wel bij varen volgens mij. De mensen met het syndroom van down misschien niet , maar die moeten we dan misschien op een andere manier helpen. Wil je weten welke dag van de… het morgen is?
Neem dan eens een kijkje op deze site!

sleutel

~ door hoofdtelefoon op maart 21, 2007.

Geef een reactie

 
