Crossview

Iemand ooit gehoord van Crossview?
Toen ik notpron speelde ,een schitterend raadsel spel(beat me at level 38) speelde kwam ik het eens tegen en nu denk/dacht ik dat sponzenridder
een trukje vond om deze moeilijke manier om 3D beelden te zien uit 2 foto’s te vergemakkelijken.Dus moest ik hier terug aan denken. Ik kan het nog altijd niet, maar misschien kan u het wel… De tutorial staat hier en hieronder post ik een foto om het op uit te proberen.
De eerste die me kan vertellen welk object op de foto niet op de identieke plaats ligt als op de ander foto (het object dat dus niet in 3D te zien zal zijn via de techniek) krijgt een pintje…
Dit was overigens ook de oplossing van een van de zovele raadsels van op notpron.

sleutel
klik erop voor de volledige foto

~ door hoofdtelefoon op maart 22, 2007.

Geef een reactie

 
