Chaos works!

Wel , twee daagjes zonder internet of veel communicatie met de elektronische wereld hebben me goed gedaan. Moe maar tevreden kom ik terug van paaskamp alwaar ik als fourier diende voor de klauwaards , een zeer sympathieke scoutsgroep met niet al te veel leden waar het geweldig was om te vertoeven, ik kende op voorhand maar 1 iemand van de 50 aanwezige maar na drie dagen met die schitterende groep samengezeten te hebben kende ik ze bijna allemaal. Zo ben ik ook weer overtuigd van mijn social skills , want in een school vol ingenieurs en enkel jongens begin je soms wel eens te twijfelen of je nog wel in staat bent om volledig nieuwe mensen te leren kennen die niets met school te maken hebben. Maar in de gezellige chaos van de kleine groep vond ik een enorme gedrevenheid en vriendschap en dus vind ik mijn avontuur bij deze meer dan geslaagd. Bedankt klauwaards en tot de volgende!

/*edit:voor de mensen die in gent wonen en kinderen hebben die graag naar de jeugbeweging zouden gaan, ga zeker eens een kijkje nemen bij hen! */



P.S. De /* is blijkbaar al een studiemisvorming…

~ door hoofdtelefoon op april 3, 2007.

Geef een reactie

 
