China analyse ?!?

“Blijkbaar geraakt mijn blog wel door de great firewall of china” want ik zag gisteren tot mijn grote verbazing bij de google analytics dat ik zowaar vijf hits uit china had.

Althans dat is wat ik dacht tot ik daarnet mijn url testte op de site en dit als resultaat kreeg!

En Google analytics vertelde mij dit hier…

Wie kan er nog aan uit?
En wie is er nu verkeerd , de grote chinese muur of google analytics?
En dan nog , wie is die geheimzinnige man of vrouw die vanuit china mijn blog bezoekt, allemaal raadsels die niet opgelost raken…

Kan iemand mij uit mijn lijden verlossen en zich bekend maken, want ik vermoed dat het geen chinees is, en ik heb ook niet zoals michel een post met duizend antwoorden die gaat over Uw naam in chinese of japanse letters.

Achja het grote boze internet zal nooit al zijn geheimen prijsgeven zeker?

~ door hoofdtelefoon op april 5, 2007.

Geef een reactie

 
