Verlaat verjaardagscadeau

Wel wel , ik kreeg vandaag onverwacht een verlaat verjaardagscadeau.
Mijn vader kocht vorig jaar in het midden van het jaar een Canon powershot S2 IS
Maar hij heeft hem sindsdien misschien 2 keer gebruikt en ik mocht hem niet gebruiken omdat hij nogal houdt aan zijn gerief, maar hij was de analoge modellen teveel gewoon en nu wil hij overschakelen op een digitale reflexcamera en krijg ik de Canon.
Nu trek ik graag foto’s maar ken er zelf niks van dus tips van ervaren fotografen zijn altijd welkom…
https://i1.wp.com/www.alleba.com/blog/wp-content/photos/thumb_canon_powershot_s2.jpg

~ door hoofdtelefoon op april 8, 2007.

Geef een reactie

 
