Broertjes

Mijn jongste broertje heeft vandaag mijn blog ontdekt.
En hij had zoiets van , waarom staat er hier niets over mij en wel over die Italiaanse?
Daarom , als eerste in het rijtje “personen die iets betekenen of betekenden in mijn leven”.
Mijn jongste broer (10 zomers oud).

En nu nie meer zagen he dikzak 🙂

En om de andere content te maken zullen we hem er ook nog maar is opzetten
met zijn kar voor een “echte auto” die hij achter onze go-cart heeft gehangen.
Direct goed voor de rubriek “Toys for (little) boys”!

~ door hoofdtelefoon op april 13, 2007.

Geef een reactie

 
