Rotdag

Wat een rotdag vandaag zeg.
Vanmorgen een stom labo in assembler dat helemaal niet vooruitging, in de namiddag een labo analoge technieken waar we niets maar dan ook helemaal niets van konden. Ondertussen mijn sleutels kwijtgespeeld, en mijn fiets stond op slot dus ben ik met de trein moeten gaan, ik dacht net niet te moeten betalen toen de conducteur me de laatste meters voor mijn eindstation aansprak. Toen kon ik nog beginnen aan het maken van een digitaal cijferslot doormiddel van 3 bladzijden vol met code…
How to fix a broken printer
zo voel ik mij zo ongeveer…

Ondertussen kreeg ik ook nog deze mail:


Heej ,

Toen ze savonds je listing bekeek, viel hare freng dat er in een functie ne return van p_vorig ontbrak in het geval dat p gelijk is aan NULN.
Daardoor is heel het stuk waar koe==kop niet nodig.

kan er iemand nog aan uit?!?

of misschien aan dit:

–PROCESS voor multiplexen uitgangssignalen
mux : PROCESS (OK,display1, display2,display3,running)
BEGIN
IF (OK=’1′)
THEN displ1(0,5,4,3) <= running (9,10,11,0);
displ2(0,3) <= running (8,1);
displ3(0,3) <= running (7,2);
displ4(3 DOWNTO 0) <= running (3 TO 6);
displ1(1,2,6) <= (OTHERS => ‘1’);
displ2(1,2,4,5,6) <= (OTHERS => ‘1’);
displ3(1,2,4,5,6) <= (OTHERS => ‘1’);
ELSE displ1 <= display1;
displ2 <= display2;
displ3 <= display3;
displ4 <= (OTHERS => ‘1’);
END IF;
END PROCESS mux;

Want volgens mij is het juist maar volgens ISPLEVER blijkbaar niet
Kom het mij dan maar vertellen , en je wordt mijn persoonlijke secretaresse!

~ door hoofdtelefoon op april 17, 2007.

Geef een reactie

 
