Frisbee

Vandaag een nieuwe Frisbee gekocht, de tweede in mijn leven nog maar en ik frisbee toch al een jaar of vier , maar die dingen zijn gewoon bijna niet kapot te krijgen. Maar dit weekend was het zover , iemand van mijn mannen van de scouts was erop gaan staan en hij was gebroken. Mijn rode vriend voor de zomer zal nu nog misschien gerapareerd worden en op diezelfde scouts een tweede leven krijgen. Maar ik heb dus een nieuwe. Het Frisbeen komt trouwens helemaal terug, vier jaar terug werd ik nog als marginaal bekeken toen ik samen met een paar vrienden de grote markt van Mechelen onveilig maakte met mijn vliegende schijf maar heden ten dagen is dit “old skool” speelgoed weer helemaal in iedereen speelt er terug mee en je ziet ze overal vliegen. En daarom vind ik dat de frisbee wel eens in de bloemetjes mag gezet worden. Hij viert dit jaar tenslotte als zijn vijftigste verjaardag.


Voor de mensen die het niet fenomeen niet kennen, hier staat een filmpje.

~ door hoofdtelefoon op mei 2, 2007.

Geef een reactie

 
