GSM

Ik heb zelf geen GSM omdat ik vind dat ik niet altijd bereikbaar moet zijn en dat als ik weg ben van thuis ik meestal toch met belangrijke dingen bezig ben en dat ik dus ook niet moet gestoord worden. Ook omdat ik van mening ben dat de mensen dan betere afspraken met je maken. Er is dan namelijk geen kans dat je tien minuten voor je vertrekt een smsje krijgt dat de repetitie/vergadering/meeting niet doorgaat. Neen, ik ben bereikbaar via e-mail die ik bijna om het uur check, buiten als ik lessen heb langer dan een uur natuurlijk. En ik ben constant aanspreekbaar op msn messenger.

Omwille van dat feit leen ik dus soms wel de gsm van ons moeder omdat ze vindt dat ik iets moet laten weten als iets voorhebt met de auto . Ik vind dat stom want ja als ik iets erg voor zou hebben zou ik ook niet kunnen bellen. Maar dus vandaag had ik die telefoon bij en wou ik eens naar het uur kijken in de les ikdruk dus op een knopje en dat begint een vreemd lawaai te maken waarop de docent zegt dat dat ervan komt als ik smsen stuur in de klas. Jaaaaa wadde.
Maar dus vraag ik aan mijn mama hoe het komt dat haar gsm niet op stil staat want ze is zelf leerkracht dus moet dat eigenlijk wel. Ze antwoordde mij doodgewoon dat het enige geluid dat haar gsm ooit maakt het gepiep is als de batterij bijna plat is. Tja hoe handig zeg ik dan, een gsm waar niemand op belt…

De afbeelding “https://i1.wp.com/www.telecomwereld.nl/pic/news/1615/iphone3.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

Edoch ,als dit beestje op de markt komt wil ik mij wel bekeren.

~ door hoofdtelefoon op mei 4, 2007.

Geef een reactie

 
