School

Welke school laat zijn leerlingen nu op zaterdag komen?
Die van mij dus *zucht*
en dan nog om een labo programmeren te komen doen, wat hebben die mensen op een opendeurdag daar nu aan om een paar apen code te zien intikken op een scherm.
Ik denk dat als ik een dansje vooraan in de klas zou doen er meer kinderen voor mijn school zouden kiezen als dat ik voor mijn PC zit(of nee het is geen pc , het is een unix systeem).
Wel ne welgemeende F*ck you naar de uitvinders van dit onrecht nah!
De afbeelding “https://i2.wp.com/www.fda.be/pages/projecten/projecten_ond/denayer/images_denayer/denayer_foto_tekst.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op mei 5, 2007.

Geef een reactie

 
