Camionette

Wel wel, ik heb een camionette gekocht.
Omdat ze zo goedkoop was, omdat je daar minder belastingen op moet betalen en omdat ze minder verbruikt dan alle andere alternatieven.
Tot zover het goede nieuws.
Het slechte nieuws is dat er nog wel wat werk aan is.
Allereerst staan op mijn verlanglijstje: Een nieuwe motorkap, een bumper en een tweede koplamp, de eerste is al in min bezit maar die steekt er nog niet in.
Daarna zou ze er wel deftige moeten uitzien. Ze , want mijn camionette is zeker een vrouwtje!

En nu zou ik dus een opmerking kunnen maken over vrouwen en rijden enzo maar ik doe het niet , Nah!

~ door hoofdtelefoon op mei 13, 2007.

Geef een reactie

 
