Kokenetentje spelen

Weeeeeh , alle lekkerbekken en voedselverslinders allerland , rep je als de bliksem naar www.kokeneten.be alwaar lilith en haar gevolg (waar ik ook deel van uitmaak) u zal voorzien van de lekkerste recepten met foto’s en uitleg erbij. Ik hoop een van de dagen mijn eerste recept te posten. Want zoals sommigen onder jullie weten ben ik verzot op eten maken en kook ik als het moet met alles wat ik te pakken krijg.

let vooral op de ondertitel, heerlijk gevonden vind ik.

~ door hoofdtelefoon op mei 14, 2007.

Geef een reactie

 
