Amazon

Wel, ik mag dan mijn camionette hebben, als ik echt mocht kiezen ging ik voor deze beauty 1 van de degelijkste auto’s die er ooit gemaakt is.Ik zag hem daar vanmorgen zo fier in die parkeerplaats staan, een Volvo amazon van rond 1960. Wij zijn hier in de familie nogal Volvo liefhebbers maar hebben spijtig genoeg ons laatste exemplaar vorig jaar van de hand gedaan. Maar als ik ooit geld genoeg heb koop ik er mij eentje, want die zweedse degelijkheid, daar kan niet veel tegenop!

En het is dan nog wel een rooie, zo zie je er helemaal al niet veel.

~ door hoofdtelefoon op mei 16, 2007.

Geef een reactie

 
