Cola

Wel , dit is het teken dat de examens echt beginnen bij mij. Althans het echte harde voorbereidende werk van dag in dag uit leren, ik heb volgende week nog wel een aantal dagen les maar dat reken ik niet meer mee. De cola zal weer rijkelijk vloeien dit jaar, want dat is tot nu toe mijn best beproefde formule, veel cola en leren op mijn eigen kamertje. De eerste fles is reeds leeg op 1 dagje, wat zal de rest van de dagen brengen. Om eventjes te illustreren ook nog de verzette flessen van een vorige examenreeks erbij.


Het begin van meer?

Hoe het er de vorige keer uitzag , nog niet eens op het einde.

~ door hoofdtelefoon op mei 17, 2007.

Geef een reactie

 
