Will blog for food

Vandaag heb ik nog eens lekker gekookt. Dat maakt mij nu eens echt gelukkig zo wat kliederen in de keuken. Ik heb dit gemaakt maar dan met de ingredienten die ik voorhanden had. Vermits ik nog altijd geen mail terug gekregen heb van lilith zet ik de foto’s voorlopig nog hierop.

Het waren dus jacked patatoes maar dan wel met gestoofde worteltjes, ajuintjes, een plak rosti die ik nog in de koelkast had liggen, mais en spekjes. Hierbij heb ik dan nog een kommetje geraspte appenzeller kaas gedaan en om het te kruiden wat kruidentuiltje en thijm. Dit alles vormde de vulling . De aardappeltjes heb ik ingesmeerd met olie en zout en dan een uurtje in de oven laten staan. Voor het exacte recept kijk je maar bij kokeneten.

De vulling zag er niet zo smakelijk uit maar was wel heerlijk!

Aardappeltjes in de oven.

Het vullen van de patatjes.

Nu nog 15 minuutjes in de oven…

En klaar!!

~ door hoofdtelefoon op mei 17, 2007.

Geef een reactie

 
