Ontlurken

Ik wou het eigenlijk al vanaf ik het had gelezen bij lilith op mijn blog zwieren maar dacht er nu pas terug aan. Het is ontlurkingsweek, maar eigenlijk loopt ze maar tot vandaag maar bij deze toch:

U weet het of u weet het niet, maar u zit midden in een ontlurkingsweek! Zoals vrouwe zezunja en echtgenoot het mooi uitdrukken:

‘Dit is een oproep aan alle zwijgzame lezers.
Dus eigenlijk is dit een oproep aan alle onbekenden, aan mijn ouders, mijn ooms en tantes, oud-studenten, verre kennissen, nichten en neven, toekomstige werkgevers en ex-collega’s. Aan alle toevallige passanten en stille aanbidders, aan de verlegenen en de digibeten, aan iedereen die reageren maar stom vindt, aan iedereen die niet durft, iedereen die niks te zeggen heeft en iedereen die mij leest.
Maak u bekend. Vertel mij voor één keer dat u meeleest. Klik op het woordje ‘reacties’ onderaan dit stukje en zeg het:
‘Ik lees mee’. Liefst met (schuil)naam. Eventueel voorzien van hobby’s en andere geheimen.’

Dus mensen maak je bekend! Al is het maar met een piepklein commentaartje, ik weet dat jullie er zijn, ja ook jij en jij , en al die stiekeme meelezers die mij in real life kennen.

~ door hoofdtelefoon op mei 20, 2007.

Geef een reactie

 
