BK wielrennen

Gisteren was het hier in mijn straat (hoewel ze niet van mij is noem ik ze toch zo) BK wielrennen voor vrouwen en junioren. Conclusies van de dag:
– ze zijn hier met de twee groepen in totaal 24 keer gepasseerd
-wat dus vierentwintig keer een razend peleton en veel lawaai betekent
-waardoor ik om het kwartier afgeleid was in mijn leren
-wat niet zo bevorderlijk is met de nakende examens
-de vrouwen reden veel tragen dan de junioren
-de junioren spuwden heel de tijd op de weg
-wat de vrouwen dan weer niet deden
-de demmarages gebeurden altijd vlak voor mijn deur (zie foto)
-een goed foto-apparaat is geen garantie voor goede foto’s


het peleton

een van de vele demmarages

~ door hoofdtelefoon op mei 21, 2007.

Geef een reactie

 
