100

Dit is mijn honderdste post hier dus ik vind dat dat 100 feiten over mezelf verdient!
Hier zijn ze dan:

1-ik ben sed

2-sed is een schuilnaam

3-omdat privacy op het internet niets betekent

4-ooit deed ik mijn lagere school in mechelen

5-op een andere ooit deed ik mijn middelbaar ook in mechelen

6-meerbepaald in het sint romboutscollege

7-ik loop nu school in sint katelijne waver

8-sint katelijne WAT?

9-een boerengat met enkel een hogeschool

10-ik studeer industrieel ingenieur

11-(allemaal in koor) EEEEEEEEEEEIIIIH

12-vroeger wou ik altijd ingenieur architect worden

13-zelfs van in het eerste of tweede leerjaar

14-waarom is me nog altijd een raadsel

15-nu heb ik gekozen voor elektronica-ict

16-Ik ben geen nerd

17-of beschouw mezelf toch niet zo

18-mijn laptop is een vaio

19-voor het design EN de prestaties

20-mijn eerste computerervaringen had ik op een commodore 64

21-ik noemde hem de mickey mouse computer

22-omdat je er een spelletje met donald duck op kon spelen

23-in kleur en met geluid!!

24-dit moet in 1990 geweest zijn

25-daarna hebben we hierthuis alle pentiums en een heleboel amd’s doorlopen

26-we hebben nooit een mac gehad

27-mijn vader vond dat daar niets op werkte

28-eigenlijk was hij gewoon te lui om de commando’s te leren

29-die van msdos kan hij wel

30-ik niet

31-mijn eerste ervaring met internet was in 1996

32-mijn vader legde mij toen uit hoe ik met yahoo moest zoeken

33-ik snapte er niets van

34-mijn hotmail account dateert van 19 juli 1999

35-ik zat toen nog in de lagere school

36-toen ik in 2000 googlede (lang voor het een werkwoord was) op magot vond ik 1 prentje

37-nu een stuk of duizend

38-magot is mijn totem

39-gekregen bij de scouts

40-ik zit dus in de scouts

41-meer nog , sinds kort ben ik groepsleider

42-ik werk graag met kinderen

43-correctie, jongvolwassenen

44-waarschijnlijk omdat ik er zelf nog 1 ben

45-op school was ik redelijk actief

46-niet in het leerwerk, dat liet ik aan anderen over, in de nevenactiviteiten

47-ik zat in de schoolploeg voor zwemmen,basketbal,voetbal,handbal,volleybal,badminton

48-ooit won ik op school de wedstrijd voor de sportiefste leerling

49-als prijs mocht ik fietsen tegen sven nys op de rollen

50-ik won

51-hierna moest ik eventjes gaan liggen

52-hiervan staat een filmpje op joetjoep (het winnen ,niet het liggen

53-zo schreef mijn jongste broer youtube

54-nadat we hem vertelden dat je joe als you schrijf schreef hij youtyoup

55-soms is mijn broer een hopeloos geval

56-hij is dan ook nog maar 10

57-drie jaar jonger dan mijn andere broer

58-die op zijn beurt drie jaar jonger is dan mijn zus

59-die op haar beurt drie jaar jonger is dan mezelf

60-mijn ouders planden graag vermoed ik

61-op een dag stond er een man voor mijn deur die vroeg of ik in de fanfare wou komen

62-ik bespeel nu met wisselend succes in verschillende contexten, de basgitaar, de bugel, mondharmonica,gitaar,flageolet en af en toe trompet

63-ik heb mijn eigen band

64-genoemd naar een bic

65-dit eigenlijk om de meisjes aan te trekken

66-die band dan , niet de bic

67-en om vuile praat te kunnen verkopen

68-die meisjes blijven alsnog weg

69-of terug weg

70-ik heb nog maar 1 echt vriendinnetje gehad

71-ze ging ervan door met mijn beste vriend

72-vier jaar geleden ofzo

73-dat is een hele poos

74-en alles is vergeten en vergeven

75-ik heb nog nooit een one night stand gehad

76-dit is ook niet mijn ambitie

77-een nieuw vriendinnetje anders wel

78-dit zal wel komen met de tijd

79-maar het feit dat ik enkel met jongens in de klas zit helpt er niet aan

80-vele vriendinnen zeggen het ook dat dit wel zal komen met de tijd

81-waarom bieden zij zich dan niet aan?

82-ooit begon ik een digitaal dagboek op diskette

83-ik noemde het brief.doc

84-zodat niemand het zou openen

85-na een jaar ongeveer vroeg mijn zus om iets op te slagen op een diskette zodat ze het kon afprinten

86-dit bestand noemde ook brief.doc

87-een heel jaar aan herrinneringen weg

88-sindsdien maak ik geen dagboek meer

89-mijn beide grootouders langs beide kanten leven nog

90-ik heb 3 van mijn vier overgrootmoeders gekend

91-ik heb twintig nichten en neven

92-als ik ooit de lotto win zet ik nieuwe lokalen op de scouts

93-als ik hem niet win ook

94-maar niet met mijn geld

95-ik beschouw mezelf als een sloddervos

96-mijn maximum dat ik ooit gehaald heb op schoonschrift was een 6,5

97-mijn minimum op een examen was 42 voor wiskunde

98-mijn maximum 98 voor geschiedenis

99-maar geschiedenis heeft geen toekomst dus werden het wetenschappen

100-1 van deze feiten is gelogen

~ door hoofdtelefoon op mei 23, 2007.

Geef een reactie

 
