nog 50

Omdat u en vooral ik er niet genoeg van kreeg. En omdat D. 100 al veel vond.
Nog eens 50 feiten over mezelf, omdat ik er gisteren eigenlijk een heleboel vergeten was.
En nu nog , daar ben ik zeker van.

1-ok ik ben een pikkedief

2-ik pikte het prentje van kaatje

3-ooit pikte ik op school een test van wiskunde uit de boekentas van de lerares

4-ik had 18/20 op die test

5-toen ik klein was liep ik altijd naar binnen als er een vliegtuig kwam overgevlogen

6-waarom is me nu nog altijd een raadsel

7-nu ben ik zelf trotse bezitter van mijn licentie zweefvliegen

8-glider pilots don’t waste fuel

9-ooit viel ik met mijn kop tegen de koelkast

10-die koelkast heeft nog altijd een flinke deuk

11-ik heb met mijn neef al zowat alle feestjes in tien kilometer omtrek rond mijn huis afgedweild

12-en dat zijn er een pak

13-mijn neef woont twee huizen van mij

14-mijn neef is mijn beste vriend

15-dat ik dat hier zeg zal hem gelukkig maken

16-toen ik drie jaar was sprong ik uit een boot

17-zonder zwembandjes aan

18-gelukkig kon mijn papa me redden

19-ik heb in heel mijn leven nog nooit iets gebroken

20-behalve een hart dan

21-was dat maar waar…

22-mijn favoriete film is “natural born killers”

23-niet vanwege het extreme geweld

24-maar vanwege de aanklacht tegen de massamedia

25-misschien heb ik mijzelf wat overschat dat ik er nog 50 kon bijdoen

26-maar we blijven dapper doorgaan

27-mijn eerst cd die ik kocht was “americana” van “the offspring”

28-in het middelbaar was ik voorzitter van de leerlingenraad

29-of koning van de leerlingen zoals iemand ooit zei

30-dit was eigenlijk al mijn ambitie van in het eerste jaar

31-terwijl het helemaal niet veel betekent

32-hoewel ik de leerlingen nu toch een kickertafel,een middag uit school voor vijfde en zesde, hopelijk een cultuurproject en een schoolradio heb nagelaten

33-ik zing altijd op de fiets als ik muziek opheb

34-tot ik merk dat mensen me kunnen horen

35-eigenlijk zou ik graag alles goed kunnen

36-daarom heb ik het zo moeilijk met kiezen welke richting ik met mijn leven uit wil

37-Bestaat er niet zoiets als de studierichting “manusje van alles?”

38-ik ben al op 5 van de tien sites van de “nieuwe wereldwonderen” geweest

39-ik vertel graag verhaaltjes over mijn leven

40-eigenlijk doe ik dat hier veel te weinig

41-omdat ik niet weet wie hier allemaal meeleest

42-ik kan geen dingen verzamelen

43-als ik van iets meer dan 10 dingen heb verlies ik mijn aandacht ervoor

45-ik kan maximum 45 minuten mijn aandacht ergens op houden

46-dit is een pest tijdens de examens

47-ik heb nog nooit tweede zit gehad

48-maar in augustus is het zover

49-maar nu is het genoeg geweest en zet ik er een punt achter

50-punt

~ door hoofdtelefoon op mei 23, 2007.

Geef een reactie

 
