Trompet

Vandaag had mijn jongste broertje trompet examen. Dat moet zowat het enige moment zijn in heel het jaar dat hij zenuwachtig is, normaal is hij een echte spring-in-’t veld maar dan heeft hij wel wat schrik. Omdat hij dan bij twee grote mensen alleen in een lokaal zijn stukken moest gaan spelen. Vorig jaar was het niet echt een succes hoewel zijn punten nog redelijk waren. Maar hij zei toen na afloop om zijn fouten te verklaren:”Ik was precies mezelf niet, er was precies iemand anders in mij gekropen”, hoe een negenjarige eropkomt ik weet het niet maar het is alleszins een schitterende smoes.Misschien kan ik die binnen vier vijf dagen ook gebruiken…

~ door hoofdtelefoon op mei 30, 2007.

Geef een reactie

 
