Dag tegen tabak

Zoals ik eerder al zei, ze vinden de laatste tijd elke dag wel een nieuwe dag van de… uit . Maar deze kan ik alleen maar aanmoedigen, het is vandaag internationale dag tegen de tabak. En vermits ik het roken echt een smerige sneer van onze eigen consumptiemaatschappij vind die tot niets dient, steun ik deze dag ten vollen. Mensen mogen van mij hun leven kapot maken door te roken. zolang de rest er maar geen last van heeft, maar zeg nu zelf, het is toch veel aangenamer om op cafe te zitten zonder al die rookdampen rond je heen niet? En later nog wat vrienden over te houden die niet gestorven zijn door het overdadige roken…
Daarom roep ik heden ten dage mijn blog uit tot een rookvrije zone! voila, zeg dat ik het gezegd heb en volge wie mij volgen wil.
https://i0.wp.com/marcproost.org/dl/thank-you.gif
ok dit prentje trekt op niet veel maar zodra de examens gedaan zijn maak ik er een nieuw, in photoshop in plaats van in paint.

~ door hoofdtelefoon op mei 31, 2007.

Eén reactie to “Dag tegen tabak”

  1. Ik volg u volledig =) Spijtig dat we het de meeste rokers niet aan ’t verstand kunnen brengen… Meestal begin ik non-stop puntjes op te sommen van mijn mening hierover maar ‘k zal het je besparen 😉 Je hebt het trouwens toch kort samengevat hierboven.

Geef een reactie

 
