Maandelijkse vragen aan de hoofdtelefoon

De maand is weer om en hier zijn we weer met de origineelste vragen aan de hoofdtelefoon deze maand.

1) Manier om euromillions te winnen.
Als u het geluk zoekt mijn beste, wel hier is het te vinden, niet in geld ,maar in vreugde.
2)onvolwassenheid onverantwoordelijkheid.
De nagel op de kop jongen, kon ik maar terug naar die tijd. Een leven zonder zorgen ambitie of spijt dat is wat ik nog altijd nastreef.
3)vooroordelen walen vlamingen.
Vooroordelen zijn slecht! geloof alleen wat je zelf ziet, en dan nog…
4) Masturbatie(en al zijn varianten)
Sinds mijn post over de dag van de masturbatie vinden elke dag wel een paar mensen zo de weg naar mijn blog. Hoewel ze daarvoor beter “polstokspringster” zouden intikken.
5)geen wonder dat mijn moeder met de goudvissen praat
Dit is een boek van Ed Franck waar je hier wat uitleg over vindt.

voorts wordt er zeer vaak gezocht op hoofdtelefoon.blogspot of zelfs http://hoofdtelefoon.blogspot.com ,nu vraag ik mij af, weten die mensen dan niet waarvoor die witte balk in hun internetbrowser dient en denken die dat google een browser is?

~ door hoofdtelefoon op juni 2, 2007.

Geef een reactie

 
