against all odds

Blijkbaar moet je wanhopen om in te zien dat je het allemaal nog zo slecht niet kunt.
Gisteren dacht ik echt dat mijn examen van vandaag een grote ramp ging worden. Een 6 op 20 leek mij het hoogst haalbare (de verhouding aan echt gekende stof/het aantal pagina’s). Doch, zo blijkt het studentenleven niet in mekaar te steken. Er zijn dan van die dagen dat je alles kent en er niks van bakt, wel dit was bij mij net het omgekeerde, ik kende het hoogstnoodzakelijke en heb er hopelijk een 10 of wie weet zelfs een elf uitgehaald. Indien dit niet zo zou zijn vind ik het zelfs geen erg want dit vak had ik al als herexamen ingecalculeerd.
En nu , op naar het volgende!

~ door hoofdtelefoon op juni 4, 2007.

Geef een reactie

 
