scarlet SCARLET

Besten, ik ben twee dagen afwezig geweest en dat was allemaal de schuld van Scarlet. Als zij niet met haar imposante boezem zo had staan zwaaien en ik aan de verleiding had kunnen weerstaan had hier de voorbije dagen wel onzin gestaan en had U wel iets kunnen lezen. Doch, het is niet de Scarlett waar u nu aan denkt , terwijl je al stilletjes jaloers wordt op mij, waar het over gaat. Het ligt aan de Scarlet van tinternet. Deze boden ons namelijk 5 keer zoveel voor een lagere prijs. Een D cup in plaats van een AAtje dus. 50 gigabyte downloadlimiet, snellere verbinding, geen installatiekosten, 2 euro per maand minder betalen. Het zat er al lang aan te komen en eindelijk hadden we het vorige week dan beslist, wij stappen over naar scarlet. Dit liep allemaal vlotjes tot de dag dat we het effectief hadden en ons moesten registreren. Toen maakten we een fout van kapitaal belang door een aantal hoofdletters te vervangen door kleine letters. scarlet moest bij het aanmelden namelijk als SCARLET geschreven worden. Na 5 telefoontjes in 2 dagen kwam het dan toch uiteindelijk in orde, maar voor hetzelfde geld hadden we hier dus nog zonder interweb gezeten.

Wat eigenlijk wel mijn studies ten goede kwam. Alhoewel… het vak van maandag liep van een leien dakje, naar mijn doen tijdens deze examenperiode toch. Hetgeen ik woensdag aflegde ging iets minder schitterend maar doormiddel van ingewikkelde berekeningen en allemaal truckjes (waarover later op dit weblog meer) kan ik er toch nog door geraken.
Zo ziet u maar, ik ben terug van nooit weggeweest (want niemand zal mij gemist hebben), en kan u vanaf nu weer verblijden/lastigvallen met mijn lotgevallen.

Toch had ik graag nog een berichtje achtergelaten aan de Echte ScarletT, indien u dit mocht lezen, mijn deur staat altijd open voor u als u eens met uw boezem wil komen zwaaien.

https://i1.wp.com/images.askmen.com/top-99/2006/pictures/scarlett-johansson-pics.jpghttps://i0.wp.com/www.kvmechelen.be/kvmsite/pictures/scarlet.gif
Scarlet is trouwens ook stadionsponsor van de KV , voor degenen die dat niet wisten.

~ door hoofdtelefoon op juni 14, 2007.

Geef een reactie

 
