spaghettistengel

“Als ik het tornooi kon winnen toen ik nog een spaghettistengel was zou ik het nu ook moeten kunnen” Sprak de mooie Sharapova in een interview. Ik mij maar afvragen en herlezen wat dat nu was een spaghettist engel, of was het een spaghettisten gel of spa ghet ist en gel. Ik begon zowaar in een russisch complot op teletekst te geloven. Tot ik natuurlijk ontdekte na een paar minuten dat het spaghetti stengel is. Nou moe, dat woord bestaat niet eens volgens Van dale, hadden ze nu ook wel een beter vertaling van kunnen vinden vind ik , zoals bonestaak bijvoorbeeld.
En wat bedoeld ze daar nu mee? Dat ze dik is? Ik ben alleszins van mening dat ze er nog goed uitziet hoor, en met mij vele anderen vermoed ik! Misschien iets beter in het vlees , maar he, dat zullen spieren zijn he.
https://i1.wp.com/news.xinhuanet.com/english/2005-01/24/xinsrc_372010224092443782445.jpghttps://i2.wp.com/delivery.viewimages.com/xv/73062871.jpg
2003 2007
Toch niet zo een groot verschil als je het mij vraagt hoor.

~ door hoofdtelefoon op juni 15, 2007.

Geef een reactie

 
