Kriebels

Na een bericht bij imke kreeg ik opeens de kriebels die ik meestal krijg als de vakantie naderd nadert. De vliegkriebels. Want een man die niet van de grond komt is maar een halve man. Jongens wat heb ik goesting om terug door de lucht te klieven met mijn geliefde polyesteren vogels, omhooggetrokken als een windvlieger door de lucht. Om dan samen met de vogels de thermiek te volgen en ons naar hogere sferen te begeven. Alleen tussen de cumulusjes zo vrij als je maar kan zijn. Maar het zal niet mogen zijn dit jaar, geen drie weken vliegkamp, door herexamens en andere verplichtingen. Dus is er 1 ding waarvoor ik hoop dat het vlug september is, want eens je hebt leren vliegen spendeer je de rest van je leven al kijkend naar de hemel.

Daarvoor doen we het dus !

~ door hoofdtelefoon op juni 19, 2007.

Geef een reactie

 
