Voorspelling

Wel wel, het is gedaan met examenspelen, de saga is ten einde, terug het vrije leven.
Vandaag ging het goed, als een prof zegt van ” dat ziet er hier goed uit” dan mag ik dat toch veronderstellen he?
Nu hoe is het geweest? Niet denderend eerlijk gezegd, maar dat zullen jullie ook al wel gemerkt hebben aan een aantal posts dezer dagen. De balans helt zelfs een beetje over naar slecht.
Doch niet getreurd als ik het allemaal bereken valt het nog goed mee.
Allereerst mijn voorspelling voor mijn resultaten, ik zet de vakken er niet bij , gewoon de eerste twee letters aan de namen heeft niemand toch iets.

S.V. 11/20
T.E. 7/20
S.O. 6/20
C.A. 12/20
D.A. 7/20
P.T. 9/20
D.T. 11/20
A.T. 12/20

Niet denderend als je het mij vraagt, ronduit slecht zelfs. Moest er niet zoiets als clusters bestaan had ik al zeker 6 herexamens (twee van vorig semester ook). Maar blijkbaar draaien die dingen eindelijk eens in mijn voordeel uit. De 9 van P.T. is weggewerkt door een grote cluster, dat staat vast. De 7 van T.E. daarentegen kan ik sowieso opnieuw gaan doen.
Dan blijven er nog 2 buizen over, een zes van S.O. en een zeven van D.A. Bij die twee gaat het afhangen van mijn labo’s onder het jaar of ik ze opnieuw ga moeten doen of niet. Want als ik het bereken met de punten die ik nu heb liggen ze tussen de 9,2 en de 10,5. Met een redelijke foutenmarge. Hoewel ik met mijn examen van vandaag wel een fameuze stap in de goede richting heb gezet om die zes die samen met mijn twee laatste examens in een cluster zit, en daarenboven nog eens voor minder meetelt, weg te werken. Vermoedelijk worden het dus drie tot vier herexamens. Wat al bij al nog wel meevalt. Als ze niet op slechte data vallen kan ik misschien zelfs nog mee op buitenlands kamp met de scouts, zou dat niet mooi zijn?
En voor de record, enige overeenkomst met de realiteit berust op toeval en niets dan toeval.
https://i0.wp.com/web.hisf.no/english/projects/Guns/burning-books.jpg

~ door hoofdtelefoon op juni 21, 2007.

Geef een reactie

 
