Allison

Allison staat vandaag in de gazet omdat ze niet echt tevreden is met al die aandacht van bloggers en ander uitschot dat ze krijgt, het toeschouwersaantal voor atletiekmeetings waar ze aan deelneemt is vertienvoudigt enzo van die zaken. Ze kan niet goed om met de wilde commentaren die over haar lichaam de ronde doen. Achja ik kan het wel begrijpen hoor, sinds we haar zo een maand en half geleden ontdekten (ik was er blijkbaar rap bij, de krant zegt dat ze een kleine twee maanden geleden “ontdekt” is) is de hele hype er wat over gegaan. Maar kan je ons dat kwalijk nemen? Haar niet officiele fansite bood al zijn excuses aan, wel bij deze doe ik dat ook, Allison, het spijt me, en als je ooit eens in Belgie bent, kom dan eens een pannekoekske eten.

Allison Stokke

Tis toch zo’n schoon meiske meneer.

Toch denk ik dat ze door al die artikels in de kranten nog meer aandacht gaat krijgen dan ze wil. Hoewel dat interview met de washington post nog echt wel interessant is.

~ door hoofdtelefoon op juni 22, 2007.

Geef een reactie

 
