Cola II

Voor ik vertrek naar de US and A,en de gastbloggers(in de vorige post al een voorsmaakje) het hier overnemen, ben ik jullie het verhaal van de cola flessen nog schuldig, het eindigde een slordige 27,5 liter later, wat ongeveer overeen komt met een liter per dag. Dit omdat ik de laatste vijf dagen geen cola meer gedronken had maar thee. Op de foto zijn al twee flessen weggedaan omdat ze niet meer op mijn vensterbank konden…

Heb ik nu geen recht op een aandeel ofzo?

~ door hoofdtelefoon op juni 28, 2007.

Eén reactie to “Cola II”

  1. […] allemaal stencils van coca cola op hun drempel gespoten. En ik dan denk ik, Jullie grootste afnemer getuige deze posts… Ik mag dan niet zo belangrijk zijn in blogland ik had het toch ook graag […]

Geef een reactie

 
