Kamp

Besten,
Ik ben nog maar een dikke vijf uur thuis of ik vertrek terug.
Op kamp met de scouts, het hoogtepunt van het jaar voor elke rechtaarde jeugdbewegingliefhebber. Zoiets als het wereldkampioenschap voetbal voor de sportliefhebber,maar dan elk jaar en beter. Alleen het vierjaarlijkse jamboree is nog beter naar het schijnt, dit zijn dan ongetwijfeld de olympische spelen maar ook nog beter.
Dit betekent dat jullie weer twaalf dagen niets zullen horen van mij en nu echt , want in de dardennen hebben ze nu eenmaal geen interweb , anee want ze spreken daar waals tsjein.
Maar niet getreurd, binnen twaalf dagen ben ik terug in vol ornaat want dan heb ik tijd, vermits ik moet leren voor mijn herexamens, want daarna vertrek ik nog eens op buitenlands kamp, wat men kan vergelijken met de tour de france.
Ik zeg u geen vaarwel , we zien elkander weer binnenkort!

~ door hoofdtelefoon op juli 15, 2007.

Geef een reactie

 
