officieel

Sommigen zullen het al wel hebben zien aankomen de voorbije maanden, vooral de maanden voorafgaand aan de examens. Anderen die mij minder goed kennen zullen uit de lucht vallen hoewel ik er nooit een geheim van heb gemaakt.
Maar nu is het officieel, ik doe volgend jaar niet verder met mijn optie Elektronica Ict die ik in het midden van het jaar koos. Industrieel ingenieur met een andere keuze blijft nog openstaan maar Elektronica Ict is niets voor mij.
De redenen zijn simpel, Ik voel me niet betrokken bij wat ik leer, voel ook geen enkele interesse voor bepaalde vakken. In de Ict wereld wil ik misschien nog wel terechtkomen maar de elektronicawereld is me veel te abstract en een te ver van mijn bed show om mij erin te verdiepen.

Sommigen zullen het betreuren anderen zullen zeggen dat ik de juiste keuze maak voor mijn gemoedstoestand, want hoewel ik het hier niet vaak verteld heb , op sommige dagen kwam ik echt ongelukkig terug van school. Elektronica Ict is een van de slechtste keuzes die ik ooit gemaakt heb volgens mij en ik ben blij dat ik er bijna een punt kan achter zetten. Ik ga mij nog volledig inzetten voor mijn herexamens om al de mogelijkheden open te laten maar dan is het genoeg. Tijd voor iets anders, momenteel zegt mijn hoofd iets helemaal anders, communicatiewetenschappen ofzo maar dat zien we binnenkort wel weer. Nu eerst herexamens studeren.

Nu kunnen alle speculaties beginnen natuurlijk over wat ik echt ga volgen maar de speculaties of ik ga voortdoen zijn toch al de wereld uit.
Blij dat het van mijn hart is.

het is genoeg geweest

~ door hoofdtelefoon op juli 30, 2007.

Geef een reactie

 
