vakantiemodus off

Dat is wat ik dus moet doen , mijn vakantiemodus afzetten.
Want momenteel lukt mij dat niet, zowel niet op blogvlak als op leervlak en dat is belangrijker. Ik doen wel mijn best maar het lijkt alsof ik het allemaal niet zo goed kan vatten.
Het lijkt nu echt dat ik nog in vakantiemodus sta, hoewel ik mezelf had voorgenomen dat ik onmiddelijk na het kamp ging beginnen leren ben ik er in die twee dagen nog niet goed in geslaagd. Morgen nog een poging maar dan zijn mijn twee dagen die ik ingepland had als rustdag al wel voorbij. Gelukkig zijn er mensen waarmee ik wat kan babbelen die in hetzelfde schuitje zitten maarja ik heb nu wel nog maar tien dagen tot het buitenlands kamp maar het zal wel lukken.
En ik laat er mijn slaap niet voor he, ik blijf even gelukkig en plezierig als gewoon, misschien is het dat, moet ik maar wat serieuzer doen .
https://i1.wp.com/vlinder40.web-log.nl/vlinder40/images/studeren_of_werken_1.jpg

Ons papa zei hier dan nog iets mooi , hij las van zijn scherm :”ja dat zegt hier ‘the future you are trying to use is on a cdrom’ ” hij bedoelde natuurlijk feature.
Maar als je erover nadenkt is het natuurlijk wel een uitspraak met een grond van waarheid in , onze toekomst speelt zich meer en meer digitaal af, wie weet begint binnenkort zelfs second life ofzo zijn eigen geschiedenisboek, maar daarvoor zal er misschien toch wat meer mogen gebeuren, wanneer staat de eerste Caesar op daar in het tweede leven?
Niemand zal het zeggen, ook ik niet

~ door hoofdtelefoon op juli 31, 2007.

Geef een reactie

 
