Bedenkingen

Waarom studeren voor herexamens voor een richting die ik toch niet ga verderdoen?
Waarom aandacht geven aan mensen waarvan je toch niet zeker bent dat je aandacht terugkrijgt?
Waarom hebben we van die witte halve maantjes onderaan onze nagels?
Waar is mijn motivatie?
Waarom loopt mijn hoofd over van ideeen maar voer ik er momenteel bijna geen enkel uit? (ok het antwoord hierop is voor de hand liggend)
Waarom loopt mijn neus en rieken mijn voeten?
Waar vind men het geluk? (Of beter Hoe?)
Wil ik het geluk uberhaupt vinden?
Ben ik gelukkig? (volmondig JA!)
Waarom een huis kopen om er voor de rest vijf maanden niets in te doen waarna je zoon erin gaat studeren voor zijn herexamens?
Waarom heeft de wet van Fourier niets met fourage te maken?
Waarom bedenk ik nog altijd kamp gerelateerde dingen terwijl het kamp voorbij is?
Waarom vergat ik in de bovenstaande zin dat het nog buitenlands kamp is? (over drie dagen jiehaaaaaa!!!)
Wat zou A. Morgen klaarmaken?
Zou ik mij scheren?
Zou ik mij voor het eerst in mijn leven eens zorgen maken over wat ik aantrek?
Waarom zou ik?
Waarom zag ik op tegen mijn afspraak gisteren en kijk ik er nu naar uit?
Waarom zijn de bananen krom?
De afbeelding “https://i1.wp.com/images.amazon.com/images/P/B000002G7C.01.LZZZZZZZ.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op augustus 7, 2007.

Geef een reactie

 
