Opnieuw terug van weggeweest

Ok mijn laatste geplande vakantietrip zit erop.
Het buitenlands kamp met de scouts, een ervaring om nooit of te nimmer te vergeten.
En niet alleen door het raften, het mountainbiken,het immense touwenparcour, het bobsleeen, de bezoeken aan praag, de feestjes, de spelen van de mannen.
Nee ook, en vooral, door de sfeer, het kameraadschap dat ervan uitgaat.
Als mensen komen zeggen na afloop dat het het beste kamp van hun leven was, daar doen we het voor, voor de glimlach op het gezicht van 50 mensen als ze terugdenken aan die schitterende tiendaagse in de bohemen.

Maar aan alle liedjes komt een eind, zo ook aan dit lied der feestneuzen, en nu wacht bittere ernst. Studeren studeren en nog eens studeren, morgen heb ik al labo examen , van dat verdamde labo waar ik een tien op had maar dat ik toch opnieuw moet doen, ik ga mij er niet door laten doen en er volledig voor gaan.
En natuurlijk volgen er vanaf nu terug dagelijkse updates ,vol avonturen, plezier, grollen en grappen en andere fratsen.

~ door hoofdtelefoon op augustus 22, 2007.

Geef een reactie

 
