Fidel Castro dood?

Volgens perezhilton.com is Fidel Castro dood. Als dat waar is zet ik straks mijn klak met communistenster op , rechtstreeks uit cuba geimporteerd door mijn vader.
Want Fidel was niet altijd een slecht mens en hij kon weerstaan aan het grote amerika, en hij heeft de legende van Che guevara meegemaakt, en hoewel deze laatste zijn daden vaak genuanceerd moeten worden, toch was hij een moderne held.

 

P.S. Ik ben er mij van bewust dat het bericht al meer dan een dag oud is, toch zet ik het hierop zodat ik aan mijn kleinkinderen kan vertellen dat ik het al geschreven had nog voor de officiele media ervan berichten ;). Indien het niet waar blijkt te zijn verwijder ik dit bericht . Dit dus binnen de drie dagen.

~ door hoofdtelefoon op augustus 25, 2007.

Eén reactie to “Fidel Castro dood?”

  1. Is hij nu dood? Nee toch???
    F.

Geef een reactie

 
