Op gang

Net toen ik terug op gang leek te komen met bloggen , en terug een mooi bezoekersaantal haalde, bleek er iets niet in orde met onze modem van scarlet. En zaten we dus vier dagen zonder internet en telefoon.
Wat niet slecht was want dan kon ik eindelijk eens deftig leren voor mijn herexamen.
En ik moet zeggen , een mens mag al eens geluk hebben. Het leren vlotte eergisteren en gisteren echt niet. Zodat ik gewoon de belangrijkste dingen selecteerde en die leerde op hoop van zegen.
Die zegen is er gekomen en daarom heb ik nu (in verhouding tot de vorige keer) een knaller van een examen gedaan!!
Dat verdient een pintje of twee!

De afbeelding “https://i2.wp.com/www.studiokoning.nl/mg_examen_02.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op augustus 30, 2007.

Geef een reactie

 
