Gepakt

Ze hadden me de smeerlappen!
Op die bewuste vrijdagmorgen reed ik niets vermoedend naar mijn plaats om mijn tweede zit te studeren. Omdat tijd geld is drukte ik wat harder op het gaspedaal want ik was al wat later dan de andere dagen. Zonder argwaan scheur ik de bocht in en daar moet hij gestaan hebben, nog nagloeiend , met een grijns op zijn gezicht. “weer een kill meer” moet hij gedacht hebben. Die verdomde flitser!!
Een mooie boete zal waarschijnlijk mijn deel zijn…

~ door hoofdtelefoon op augustus 31, 2007.

Geef een reactie

 
