eerste schooldag

U heeft het misschien al gemerkt, morgen is het voor velen weer de eerste schooldag, veel mijmeringen brengt dat niet mee bij mij, ik zag er nooit naar uit om naar school te gaan maar eenmaal het begonnen was schikte ik me wel in mijn lot.

Nu morgen mijn zus en broers terug naar school moeten zie ik wel dat mijn ouders bijna meer gestresst zijn dan hen zodat toch alles goed zou verlopen, hoewel de jongste toch al naar het zesde leerjaar gaat blijft de eerste schooldag toch nog spannend. Zeker nu ook mijn zus een andere school gekozen heeft. Wat dat gaat geven zullen we later wel zien.
En dat gestresst heeft ook misschien wel een beetje te maken met het feit dan mijn moeder leerkracht is. Dus is het vanaf morgen ook voor haar weer werken, hoewel ze al wel een aantal dagen bezig is met boekenverkoop en dergelijke.

Kortom het gewone leven start hier terug. En ik? Ik leer nog wat voor mijn kleinste herexamen en maak mij op om binnen een week in Parijs te gaan werken. En daarna geniet ik nog wat van de vakantie denk ik.

~ door hoofdtelefoon op september 2, 2007.

Geef een reactie

 
