Spraaktechnologie

Dit is mijn eerste post door middel van spraaktechnologie. En hopelijk niet meer laatste. Het gaat hier om het programma naturally speaking 9.0 en het loopt voorlopig een beetje stroef maar ik hoop dat dit naarmate ik er meer mee oefen dat het beter loopt.Als dat het geval zou zijn zou het wel eens kunnen dat ik volledig overstap op dit programma om al mijn niet officiële teksten te typen. het Gebruik is duidelijk nog niet je dat. Ik snap niet waarom steevast het tweede woord een Heeft en niet het eerste. Blijkbaar heeft hij ook problemen met woord hoofdletter dat ik dan nu maar getypt heb. Maar ja het is dan ook maar de eerste keer dat ik dit gebruik. Als het zo blijft vooruitgaan stop ik er binnenkort al mee.

~ door hoofdtelefoon op september 3, 2007.

Geef een reactie

 
