De grote oversteek

Gisteren keek ik naar tv en zag ik toevallig de grote oversteek passeren. Na een tijdje kijken lag ik plat van het lachen op de grond.De hilariteit
droop gewoon van het scherm af. Mannen die in 45 jaar niet een keer het zout uit de kast hadden moeten nemen, die niet wisten hoe ze het vuur of de wasmachine moesten opzetten. Stereoptypen werden bevestigd zoniet versterkt, het was 45 minuten comedie a volonte. De vrouwen deden het over het algemeen nog heel goed, maarja voorlopig moesten ze enkel doen wat ze gewoon waren, op die ene vrouw die op een boerderij terechtkwam na.
De mannen bleven ook 4 uur langer dan de nvrouwen op , waardoor het verantwoordelijkheidsgevoel van beide seksen nog maar eens duidelijk werd, alle mannen zijn kleine kinderen. En gelukkig maar!
Ik heb mijn vaste afspraak op maandagavond gevonden , en u?

~ door hoofdtelefoon op september 4, 2007.

Geef een reactie

 
