Back from paris

Terug na twee dagen werken en betaald worden over 4 dagen. Eigenlijk was het mijn eerste keer dat ik echt een studentenjob deed. En het viel reuzegoed mee. Hard werken , bijna 12 uur per dag, maar ook wel slapen op hotel , lekker eten a volonte ’s avonds en redelijk gevarieerd werk, waarbij je dan ook nog mocht kiezen wat je deed, zolang je het maar goed deed en het vooruit ging. De wereld van de huizenhoge grote decoratie standen kent voortaan geen geheimen meer voor mij! Als ik nog is mag gaan zo een paar dagen , daar teken ik voor, nu niet elke week maar zo een paar keer per jaar , dat zie ik wel zitten.

De afbeelding “https://i0.wp.com/www.taloma.fr/blog/images/maison-objet.gif” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op september 14, 2007.

Geef een reactie

 
