Filofax

Wel, ik was er al weken naar op zoek. Naar iets wat een handlanger moet zijn, een vriend in slechte dagen, iets dat eigenlijk een aanvulling van mezelf moet zijn.
Zijn digitale variant was me al dikwijls tegengevallen wegens niet functioneren op de cruciale momenten. Ofwel door een platte batterij ofwel door een geheugenverlies. Maar nu heb ik er terug een, een uit papier, iets met stijl en klasse…

Een zakagenda, vandaag zag ik er eindelijk een staan, tegen een goede prijs van een, al zeg ik het zelf, mooi merk, niet dat het merk er eigenlijk toe doet bij mij maar nadat ik al een paar agendatjes bezien had zag ik toch wel dat die van de merken beter en degelijker waren dan de anderen.
Deze is het dus geworden. Nu maar hopen dat hij lang meegaat. Want daar dient een hervulbare agenda toch voor.

https://i0.wp.com/www.hiddenagenda.com.au/images/images/Filofax-Metropol-Pocket-Brown-Large.jpg
En omdat de vorige poll afgelopen is met als uitslag 7 stemmen voor een boterham met kaas en confituur, 2 stemmen voor suikerwafels met prepare en 3 stemmen voor spaghetti met bruine suiker hier een nieuwe poll. Wat prefereert u? Een digitale zakagenda, een papieren zakagenda of geen zakagenda ik onthoud alles wel of kom gewoon niet.

~ door hoofdtelefoon op september 17, 2007.

Geef een reactie

 
