Mid september

Ik kuiste daarnet mijn camera nog eens uit en haalde er de foto’s uit die ik de voorbije maand heb getrokken.
Vreemde foto’s vond ik want ik had altijd mijn camera wel bij maar heb er amper iets mee gedaan. En dan ook nog foto’s van tijdens de herexamens van mijn bureau en een gsm om 5 uur ’s nachts na een zeer korte nacht.
Hier een kleine selectie:

september 002

Eten tijdens de examens is heel belangrijk, daarom maakte ik een slaatje met spekjes , tomaat sla en kaasvingers dat zijn gebakken broodreepjes overstrooid met kaas, heerlijk…

september 009

Ook tijdens september blijven mijn overburen dapper verbouwen, als het af is krijgt u er een hele fotoreeks van te zien.

september 014

Mijn bureau tijdens de herexamens , een oase van… chaos

september 020

Hoe maak ik kinky macaroni klaar ? 🙂

september 025

Om vijf uur opstaan om nog verder te leren aan je laatste examen, dat was hard.

september 043

En zo kom je tegenwoordig ook nog eens van de grond.

september 053

Mijn boeken na 2 jaar ingenieursstudies, ok toegegeven ze waren nog niet gesorteerd en er zaten nog enkele metro’s enzo tussen…

september 055

Nog eten, van vandaag welbepaald, het recept door mezelf vind je op kokeneten.be .

 

~ door hoofdtelefoon op september 21, 2007.

Geef een reactie

 
