School

Het leven is hier momenteel mooi in leuven. Gisteren 2 uurtjes les , vandaag geen, omdat die van politiek doodleuk verkondigde dat het geen les was vandaag.
Ook had ik een les in een computerklas gisteren die normaal 2 uur zou duren na mijn andere les van 2 uur en na 5 minuutjes zegt die kerel dat iedereen die 8 uur wiskunde heeft gedaan of een herexamen wiskunde heeft gehad mag vertrekken want het was toch maar opfrissen, ik heb beide gehad en dan nog eens 2 jaar industrieel dus dat zal wel volstaan dacht ik. Ook al was ik de enige , ik ben toch maar weggegaan , het was echt de moeite niet.
Wat ook wel stunning was was het feit dat de helft van de studenten daar het “internet” niet vond op het bureaublad. Firefox?!? nog nooit van gehoord. Grappig dat dingen die ik evident vind toch niet zo evident zijn blijkbaar.

~ door hoofdtelefoon op oktober 2, 2007.

Geef een reactie

 
