Superman

Ik voel me echt super vandaag.
Wat ik vandaag allemaal niet gedaan heb , achtereenvolgens , opgestaan, gedouchet,naar de les gegaan, gewerkt voor een groepswerk, geleerd, nieuws geschreven voor radio Scorpio,mails gestuurd voor ’87 weekend, skireis, en kotentocht, en vervolgens die drie dingen ook nog eens beginnen vast te leggen. Ahja ik heb ook nog gegeten en ga straks nog lopen en naar de studio van Scorpio voor een opname, daarna ga ik nog eens eten en naar de asfaltkonijnparty, lang leve de Rush!
https://i0.wp.com/films.punt.nl/upload/superman_returns/superman_returns_logo2.gif

~ door hoofdtelefoon op oktober 17, 2007.

Geef een reactie

 
