Druk

Eergisteren gaf iemand van mijn kotgenootjes mij nog een stikkertje met daarop het opschrift “druk”. Wat een perfect schets van mijn situatie is. Ik heb massa’s werk voor de scouts, soms tot half vier ’s nachts , gepaard gaande met de nodige grappen en grollen over windrichtingen en de richtwinden zoals daar zijn, de stille genieter, de harde knaller , de stille willy, de wille stille, ene me saus en nog van deze smakelijke namen. Daarnaast ben ik nu ook vrijwilliger bij radio scorpio , 106 fm hier in leuven en schrijf ik af en toe een nieuwsbericht en ga ik in de toekomst ook wel eens presenteren. Daarbovenop hadden we deze week met een groepswerk een deadline te halen, die vlotjes gerealiseerd werd weliswaar, maar waar toch veel werk in kroop.
Dit alles om mij er eigenlijk uit te praten dat ik niet veel geschreven heb deze week.
Mijn verontschuldigingen en volgende maandag een verslag van ons ardennenweekend met de scouts. Vol heroische verhalen over tunnels, bruggen en het vliegveld van een zeker Ardeens dorpje.
De afbeelding “https://i2.wp.com/www.veto.student.kuleuven.ac.be/jg30/veto3010/scorpio1.jpg” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

~ door hoofdtelefoon op oktober 26, 2007.

Geef een reactie

 
