Ardennenweekend

650 kilometer gereden
60 ballonnekes opgehangen
10 tentjes
een paar kilo pensen
een rappel van 30 meter
twee fietskes en een karreke
alsook een tuinstoel
veel afval
weinig aanhang
een treinnoodstop
en een gebroken sleutel.

Kortom , we vertrokken in mechelen, reden reden reden, kwamen aan in bertrix alwaar we ballonnekes ophingen voor de mannen, de mannen liepen verloren, wij zochten ze, we kwamen met tentjes aan op de slaapplaats alwaar ze opgezet werden. Ik wou een trui uit mijn auto nemen en hem verzetten maar mijn sleutel brak af in het contact. We gingen slapen en ’s morgens belde ik de pechverhelpingsdienst papa. Die ramde een schroevendraaier in het slot en zorgde er zo voor dat mijn stuurslot ontgrendelde en op die manier kon ik terug verder.
Terug ballonnetjes ophangen, de mannen lopen weer verkeerd , langs een gewone spoorwegberm in plaats van een verlaten, noodstop van een trein. Rappel rappel rappel, pensen met appelmoes en patatten. Verder lopen, weer verkeerd, juist zetten, eventjes slapen. In de auto en op de trein en naar huis.
Voila een korte resume van een zwaar weekend.

~ door hoofdtelefoon op oktober 30, 2007.

Geef een reactie

 
