Ladiesnight

Ik was gisteren te gast op een “ladiesnight” vraag me niet waarom , of hoe of wat , daar ben ik zelf nog niet uit. Waarschijnlijk dachten ze dat ik ging strippen maar dat heb ik niet gedaan. Ik was gewoon proefobject, en hoewel ze zeiden dat ze vele interessante vragen gingen stellen heb ik er toch niet veel gehoord. Wat ik wel heb geleerd is dat ladiesnights over het algemeen gaan over sex en vriendjes, en dan vooral over de problemen met die laatsten. Een vriendje heeft tegenwoordig, een weedverslaving, al wel eens een lijntje coke gesnoven, geen tijd voor zijn vriendin, de hollandse nationaliteit of is een vriend van mij. Ik heb niets van dat alles dus ik kom niet in aanmerking, want ja als je geen vriendin hebt kan je er logischer wijs ook niet geen tijd voor hebben, en het zou nogal egocentrisch zijn om mijzelf als mijn vriend te omschrijven, weed doe ik ook al niet , en coke blijf ik al helemaal af, en de dag dat ik hollander wordt zal eerder komen dan de dag dat George W. Bush Afgaan wordt. Conclusie, ladiesnights zijn toch maar niets voor jongens, en als het met de huidige generatie meisjes zo gesteld is qua keuzes ga ik nog lang op mijn honger zitten 🙂

~ door hoofdtelefoon op oktober 31, 2007.

Geef een reactie

 
