Stilletjes

Het is hier nogal stil geweest de voorbije week. En dat had zo zijn redenen.
Allerhande redenen zelfs, een proefexamen dat ik vandaag had en dat nog wel goed gegaan is, een kerkconcert van zaterdag, lasershooting in gent in the zone in Gent wat O-n-g-e-l-o-o-f-l-i-j-k cool is en allerhande taakjes brachten mij er niet toe iets te schrijven. Maar deze week wordt beter.
Ik hou hier in Leuven een alcoholvrije/arme week, kwestie van mijn gezondheid niet teveel in diskrediet te brengen. En woensdag ga ik naar de van jets in de vooruit. Als ik iemand vind om mee te gaan natuurlijk.
Iemand zin?…

https://i0.wp.com/www.taurusworld.nl/images/fotos/topright_laser.jpg

~ door hoofdtelefoon op november 26, 2007.

Geef een reactie

 
